Merhabalar geçen hafta kripto borsasında gezerken fark etmiştim almamıştım 140$ civarına çıkınca iyi bir miktar satın aldım. Şuan 330-340$ civarına çıktı hala tutuyorum. Genel olarak yabancılar analiz vs. yapıyor hiç türkleri göremedim. Aramızda alan varmı? Varsa tartışalım 1000$ olabilir diyorlar nereye kadar yükselir bu token, ne zaman çıkmalıyız kararsız kaldım.