• 10-09-2021, 18:29:44
    #1
    Merhabalar geçen hafta kripto borsasında gezerken fark etmiştim almamıştım 140$ civarına çıkınca iyi bir miktar satın aldım. Şuan 330-340$ civarına çıktı hala tutuyorum. Genel olarak yabancılar analiz vs. yapıyor hiç türkleri göremedim. Aramızda alan varmı? Varsa tartışalım 1000$ olabilir diyorlar nereye kadar yükselir bu token, ne zaman çıkmalıyız kararsız kaldım.

    CoinMarketCap
  • 10-09-2021, 19:21:20
    #2
    Konuyu açtıktan sonra bereket geldi sanırım 396$ şuan

    edit: 415$ oldu her an çıkabilirim