• 08-09-2021, 02:24:13
    #10
    Son paramı BTT bastım eğer çakılırsa nakavt olurum
  • 08-09-2021, 02:25:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Şuan millet zaten coin almıyor elinden çıkarmanın derdinde çoğu risk alanlar kazancak gibime geliyor. YTD
  • 08-09-2021, 02:26:51
    #12
    Darklesy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan millet zaten coin almıyor elinden çıkarmanın derdinde çoğu risk alanlar kazancak gibime geliyor. YTD
    Risk almadan bir yerlere gelinmez hocam bence😊 bekliyorum bende ya çıkıcam ya tam batıcam hayırlısı olsun
  • 08-09-2021, 02:26:53
    #13
    ADA, MATIC, XRP.
    Çok fazla almadım ama ne olacağı belli olmaz. Biiraz toparlansın fırsat gelir yine.
  • 08-09-2021, 02:27:19
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Seyithan hocam aynı durum bendede var nakavt olmayız umarım 🤨
  • 08-09-2021, 02:28:46
    #15
    Darklesy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seyithan hocam aynı durum bendede var nakavt olmayız umarım 🤨
    İnşallah hocam 😊 durumumuz yarın belli olur diye tahmin ediyorum
  • 08-09-2021, 02:29:03
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ltc ve xrp vardı yükselince onları sattım. biraz fazla çeşit var bende. solana, ada, enjin, matic, rose, rvn, twt, iota, vet, dot, avax vs. öyle gidiyor.
  • 08-09-2021, 02:30:47
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Maşallah hocam napmışsınız öyle 😄 xxx,xx gibi rakamlar var sanki orlarda
  • 08-09-2021, 02:32:15
    #18
    Darklesy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah hocam napmışsınız öyle 😄 xxx,xx gibi rakamlar var sanki orlarda
    yok bea o miktarlar nerde bizde ufak tefek attık işte. artış yapanı satıyorum düşeni bekletiyorum