Sitedeki rehberi okudunuz mu hocam? 4 hedef var, 4'e ulaşıp tekrar düşse bile 4. hedefteki karı tamamlanmış işlem olarak kabul ediyor. Zarar ise hedef 1'e ulaşamadığı zamanlarda yazılıyor sadece. Atıyorum 4. hedefte %70 kar var.. oraya saniyelik dokunur ve siz işlem yapmadan oradan eksiye düşse bile %70 karı tamamlanmış işlem olarak gösterecek. Adam 1. hedefe %5 kar koyar, tahmin oraya geldikten sonra -%50 bile yapsa yine de kar gösterir. Ancak o 1.hedefteki %5'e ulaşamadan düşerse tamamlanmış işlem eksi olur.
Bu şekilde yaptıkları için de kar her zaman yüksek görünür.
Ha bunun haricinde sadece yüksek tahmin yapmasını diyorsanız eğer ona bir şey diyemem. Kendiniz grafik okusanız bile hatta gözünüz kapalı sallasanız bile %3-5 yaparsınız zaten. Botu kullanmadım ama sitelerindeki rehbere bakılırsa pek bir işe yaramadığını düşünüyorum. Ücreti fazla bile yapmışlar.