Elimde Bir miktar ship coin mevcut ve bunu bianence earn üzerinden değerlendirmek istedim.
Şuan aşağıdaki gibi bir getiri sunuyor.
örn 4 milyon ship ile bu işleme girersem ve zamanında çıksam 3-5 ay sonra bu 4 mil. ship seklinde geri çıkabiliyormuyum.
bir zararım oluyor mu acaba?

