AngelOfDeathh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkes mi Adam Smith!
13
●224
- 02-07-2021, 17:28:39gizlilik konusunda izinsiz kayıtların görüntülenmediği blockchain türü mevcut. Ek olarak monero (xmr) yarı özeldir bunun üzerinden yaparım en azından ya da onu da geçtim eğer böyle birşey olursa birisine suç atmak çok kolay. Cüzdanına para gönderirsin bu scam proje sahibi diyip şikayet edersin. Parayı gönderdiğin kişinin olaydan haberi olmadığı için de kanıt sunamaz
- 02-07-2021, 17:31:25monero'yu alt etmek kolay. birisine parayı atıp suç atınca kazancın olmayacak, e o zaman neden boşuna uğraştı?espence adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emin ol az sayıda ama yine de çok güvenilir yöntemler var durumu aşmak için.
ama az sayıda ve bugün soruşturmayı erteletse de fbi yıllarca takip ediyor, eğer tespit algoritması bulunursa soruşturma tekrar gündeme geliyor
benim demek istediğim her şekilde tespit edilir değildi. benim demek istediğim suç oranını azaltır idi hatırladığın üzere. - 02-07-2021, 17:34:11o zaman birisinin private blockchain ağı çıkartması lazımAngelOfDeathh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
blockchaine engel olunamayacağı gibi bu da izinsiz takipe olanak vermiyor. Al bu konu üstünden bile proje çıkardık
Bu arada yeni fikirler duymak çok güzel teşekkür ediyorum - 02-07-2021, 17:37:43ben teşekkür ederim hocamespence adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada blockchain'e alternatif geçmişte(blockchain'den bile eski) onlarca farklı ağ çıkmış idi ancak bu kadar tutmadı. Şu an revaçta olan blockhain'den sonra en iyi ağ gördüğüm kadarıyla holochain yani HOT kripto parasının ekosistemi. Ama ne kadar dayanır bilinmez, ekip konusunda ilginç iddialar görmüştüm.
private blockchain olması durumunda madenciler kaydı tutamayacağı için(kime ait olduklarını) mümkünatı şimdiki şekliyle görünmüyor, ama gelecekte farklı bir yapıyla neden olmasın
- 02-07-2021, 17:46:46devletler nezlinde bir blockchain uygulamaları başlarsa semi private şekilde yapılabilir. Ayrıca blockchaini sadece kripto para olarak değil teknoloji olarak düşünürsek muazzam birşey benceAngelOfDeathh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle