mavimsibey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tüm paramı BNB bastım
40
●1.691
- 22-06-2021, 10:32:41Sağolasın usta, zararımı üzüldüğüm en büyük nokta şuan 1.300 TL ye 64 bin btt alınıyor. Yani ağzım açık bakıyorum olaya.mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 10:42:49Şu çin ve elon lalesi piyasaya müdahil olmasaydı ben yıl sonuna 1K hedefim vardı saolsunlar piyasanın içine ettilerMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 10:42:55Üyeliği durduruldunakitten yavaş yavaş toplamaya başladım artık. 140 dan waves almıştım en son 165 ten sattım onuda xxx.xxx rakamdı.
Şimdi xlm , 19.500 den 3 tane maker , 5 tane eth , bi miktar ada ve neo yine tekrar 6 haneli rakam waves olarak tüm parayı giricem yavaş yavaş. - 22-06-2021, 11:32:242018 yılını içerde geçirenler coin piyasasında dip olmadığını çok iyi bilir, hersaat yeni coinler çıkıp piyasadan pay alıyor ,onun için bir önceki en yüksek değerine hiç bir coin birdaha ulaşamayabilir, coinmarketcap ı uzun zaman takip edenler ne demek istediğimi daha iyi anlar onun için her düştüğünde alıp yapıp ortalamayı düşürmek bazen daha fazla zarar etmekten başka bir işe yaramaz, tabiki bu piyasada risk almadan kar edemeyeceginizde ortada ,