• 22-06-2021, 10:31:43
    #19
    mavimsibey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Toplamda 1.300 TL ye 31.900 BTT almıştım. Şuan para 637 TL'ye düştü
    Geçmiş olsun hocam benim para yerinde sayıyor şuan fakat kafamda yıl sonuna kadar bekletmek var acil bir iç çıkmadıkça düşse de çıksada pek umurumda olmaz
  • 22-06-2021, 10:32:41
    #20
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam benim para yerinde sayıyor şuan fakat kafamda yıl sonuna kadar bekletmek var acil bir iç çıkmadıkça düşse de çıksada pek umurumda olmaz
    Sağolasın usta, zararımı üzüldüğüm en büyük nokta şuan 1.300 TL ye 64 bin btt alınıyor. Yani ağzım açık bakıyorum olaya.
  • 22-06-2021, 10:38:52
    #21
    Tahminim en 2 yıl sonra 1000 $ seviyesine gelir. O yüzden bu tarz borsaların kendi çıkardığı coinlere yatırım yapmak mantıklı.
    • mertzafer
    mertzafer bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-06-2021, 10:42:49
    #22
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahminim en 2 yıl sonra 1000 $ seviyesine gelir. O yüzden bu tarz borsaların kendi çıkardığı coinlere yatırım yapmak mantıklı.
    Şu çin ve elon lalesi piyasaya müdahil olmasaydı ben yıl sonuna 1K hedefim vardı saolsunlar piyasanın içine ettiler
  • 22-06-2021, 10:42:55
    #23
    Üyeliği durduruldu
    nakitten yavaş yavaş toplamaya başladım artık. 140 dan waves almıştım en son 165 ten sattım onuda xxx.xxx rakamdı.

    Şimdi xlm , 19.500 den 3 tane maker , 5 tane eth , bi miktar ada ve neo yine tekrar 6 haneli rakam waves olarak tüm parayı giricem yavaş yavaş.
  • 22-06-2021, 11:32:24
    #24
    2018 yılını içerde geçirenler coin piyasasında dip olmadığını çok iyi bilir, hersaat yeni coinler çıkıp piyasadan pay alıyor ,onun için bir önceki en yüksek değerine hiç bir coin birdaha ulaşamayabilir, coinmarketcap ı uzun zaman takip edenler ne demek istediğimi daha iyi anlar onun için her düştüğünde alıp yapıp ortalamayı düşürmek bazen daha fazla zarar etmekten başka bir işe yaramaz, tabiki bu piyasada risk almadan kar edemeyeceginizde ortada ,
  • 22-06-2021, 11:40:29
    #25
    327den aldık içerde kaldık :S
  • 22-06-2021, 12:11:00
    #26
    Temmuz da BNB yakımı var diye biliyorum. O tarih yaklaşınca bir hareketlenme olur diye düşünüyorum geç kalmazsam o zaman almayı düşünüyorum
  • 22-06-2021, 19:08:58
    #27
    880 dolardan 325 dolar kaldı
    7.619 tl'den 2.829 tl'ye düştüm