• 03-06-2021, 01:18:07
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    samba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu coin türklere aittir.

    Bu coin size ait olabilirmi ?

    2 turk 2 yabancinin bildigim kadariyla keske benim olsaydi 20k holders oldu .

    Not konuyu actigim andan itibaren 2x yapti.
  • 05-06-2021, 21:02:39
    #11
    1$ lık aldım dursun
  • 17-06-2021, 22:02:16
    #12
    3-4 dolarlık da ben aldım. Teşekkürler paylaşım için.
  • 17-06-2021, 22:11:42
    #13
    1 dolarlık aldım, ölümüne hodl.
  • 17-06-2021, 23:02:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    alın 3-5 dolar unutun gitsin ciddi meblağlar ile girmeyin 3 sıfır atmak öyle kolay değil.