• 22-05-2021, 13:56:38
    #82
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel olarak görüşlerinize katılıyorum Hocam.

    Bildiğim kadarıyla devlet genelevleri ve kumarhaneleri kapattı. Bunlarla ilgili sorumluluklarını yerine getirmiyorsa bu devletin ayıbıdır. Kendisine ait kumar organizasyonu yapan kurumları satarak ilk doğru adımı attı. İdeal bir devlet vatandaşlarının kumar oynamasına izin vermemelidir. Gerekli önlemleri almakta geç kaldığı için şu anki sonuçlardan dolayı sorumluluğu olduğunu düşünüyorum. Yasalar geriye dönük işlemez. Vatandaş yasadışı olduğu beyan edilmeyen yatırım araçlarından para kazanmışsa bu vatandaşın suçu değildir. Bu yönde elde edilen kâr dolayısıyla herhangi bir ceza ve vergi talep edilmemesi gerekiyor bence.
    çok tutarsız bir yorum oldu yine. Yasalar geriye dönük işlemez.
    işliyor malesef. adsense youtube vergi olayını inceleyin, eyt olayını inceleyin. bunların hepsi geriye dönüktür. devletin kumarhaneleri genelevlerini kapattiğida yoktur. hepsi aktif sadece pandemiden dolayı izinde. bunları satıp elinde çıkarması, hatayı hafifletmez. vergi alıyor, dolayısıyla tanıyor onaylıyor demektir bunları. vergide almamalı, fuhuştan kumardan devlet para kazanmamalı. yasaklamalı.

    Vatandaş yasadışı olduğu beyan edilmeyen yatırım araçlarından para kazanmışsa bu vatandaşın suçu değildir.
    buda baya tutarsız oldu. para kazanmışsa suç değil, kaybetmişse devletin suçu oluyo, izin verdiği için ama kazanınca bişe yok... çok ilginç.
  • 22-05-2021, 13:58:23
    #83
    Üyeliği durduruldu
  • 22-05-2021, 14:03:02
    #84
    Kâr ettiğinde, devlet vergi istediğinde hemen vergiden kurtulmanın yolları için konular açılıyor. Niye kaybedince devlet zararı karşılasın ki ?
  • 22-05-2021, 14:03:52
    #85
    Peki insanı devlet nasıl yaşatıyor?
  • 22-05-2021, 14:05:13
    #86
    İnternetten reklam yolu ile gelir elde etmek yeni bir şey değil ve şirketler bu gelirleri için yıllardır vergi ödüyorlardı. Sadece şahıslar bu yasalar hakkında bilgisizdi ve şimdi cezasını çekiyorlar.

    Aktif kumarhane ve genelevlerinin birer adresini paylaşabilir misiniz?

    "fuhuştan kumardan devlet para kazanmamalı" görüşünüze katılıyorum.

    Vatandaşa bu şekilde gelir elde etmen uygun değil diyen olmamış. Bu vatandaşın değil devletin sorumluluğunu yerine getirmemesidir.

    Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok tutarsız bir yorum oldu yine. Yasalar geriye dönük işlemez.
    işliyor malesef. adsense youtube vergi olayını inceleyin, eyt olayını inceleyin. bunların hepsi geriye dönüktür. devletin kumarhaneleri genelevlerini kapattiğida yoktur. hepsi aktif sadece pandemiden dolayı izinde. bunları satıp elinde çıkarması, hatayı hafifletmez. vergi alıyor, dolayısıyla tanıyor onaylıyor demektir bunları. vergide almamalı, fuhuştan kumardan devlet para kazanmamalı. yasaklamalı.

    Vatandaş yasadışı olduğu beyan edilmeyen yatırım araçlarından para kazanmışsa bu vatandaşın suçu değildir.
    buda baya tutarsız oldu. para kazanmışsa suç değil, kaybetmişse devletin suçu oluyo, izin verdiği için ama kazanınca bişe yok... çok ilginç.
    Uyarmadığı, denetlemediği ve vatandaşının kandırılmasını önlemeye yönelik önlem almadığı için.
    ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kâr ettiğinde, devlet vergi istediğinde hemen vergiden kurtulmanın yolları için konular açılıyor. Niye kaybedince devlet zararı karşılasın ki ?
    İnsan ırkı ortadan kalkarsa devlete de ihtiyaç kalmayacaktır.
    İnsanın insanca yaşamasını sağlayamayan devletler bir süre sonra yıkılırlar.
    mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki insanı devlet nasıl yaşatıyor?
  • 22-05-2021, 14:08:06
    #87
    Bunu yazarken ne kullandın?
  • 22-05-2021, 14:09:15
    #88
    Trolleme amaçlı açıldığını düşünüyorum.
  • 22-05-2021, 14:11:26
    #89
    Üyeliği durduruldu
    kimseyi kolundan zorla tutup aldırmıyorlar değilmi ? shib yada shit coinlere 10 dolara milyar alıpta zengin olmayı beklemekte zaten saçma. projeli ve temelli coinlerinde içinden geçti onlar zatende devlet neden zararı ödesin. devlet daha vergi alma peşinde.
  • 22-05-2021, 14:12:46
    #90
    Bu ithamı yaparak kul hakkına girdiniz. Helallik almanız gerekiyor. Şimdiye kadar sigara dahil karar almayı etkileyen bir madde kullanmadım. Bu tür maddelerin kullanılmasına karşıyım.

    softmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu yazarken ne kullandın?
    Devletin sorumluluklarını yerine getirmesini istemek vatandaşların doğal hakkıdır.
    Tigerclaw1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trolleme amaçlı açıldığını düşünüyorum.