kimseyi kolundan zorla tutup aldırmıyorlar değilmi ? shib yada shit coinlere 10 dolara milyar alıpta zengin olmayı beklemekte zaten saçma. projeli ve temelli coinlerinde içinden geçti onlar zatende devlet neden zararı ödesin. devlet daha vergi alma peşinde.