• 19-05-2021, 20:42:22
    #46
    xxx k zarar yapacak bir şey yok hodl
  • 19-05-2021, 20:58:01
    #47
    emir147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım bu düşüşü unutturacak daha büyük bir düşüş görmeyiz.
    Daha nereye düşecek üste para mı isteyecekler
    • Enes65532
    • DuctusDeferens
    • emir147
    Enes65532, DuctusDeferens ve emir147 bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 19-05-2021, 21:14:08
    #48
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha nereye düşecek üste para mı isteyecekler
    Beterinde beteri var hocam, şimdi elon çıkar bi twit atar işte o zaman üstüne parada isterler belki
  • 19-05-2021, 21:38:52
    #49
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda coin konuları açıldığında her zaman yazarım.
    DİKKATLİ OLUN!

    Geçenlerde coinlerin yükseldiği dönemde bazıları "para kazanmak bu kadar kolay olmamalı" yazıyordu. Kolay değil zaten.
    O dönemde de kazananlar kadar kaybedenler vardı ama kazananlar bak kazanıyorum diye paylaşırken kaybedenler genelde paylaşmazlar.

    Bu dönemde ise herkes kaybettiği için paylaşılıyor.
    3 ay önce kripto paranın ne olduğunu bilmeyen kişi bakın kazanıyorum diye tavsiye vermeye başlıyor. Daha önce hiç düşüş görmemiş kişi için normal.

    Afedersniz boktan coinlerin dolduğu ve yüksek hacimlere ulaştığı bu dönemde düşüşlerin gelmesi beklenmedik bir şey değil zaten. Eğer coin alıyorsanız adam akıllı coinler alın hele ki bekletmek istediğiniz coinleri boktan coinlerden seçmeyin.

    Btc, Eth gibi düzgün coinleri aldıysanız ve ihtiyacınız yoksa satmayın, mutlaka yükselecektir. Belki 1 ay belki 2 ay belki de 2 sene sonra.
    Bu kadar kolaysa evi barkı her şeyi satıp bassınlar kazansınlar. %50 %60 ile her şeylerini kaybettiklerinde hele düzeltme olmasaydı çıkmaya çıkamaz daha da düştüğünde hepsi ya kafasına sıkardı ya kendilerini asarlardı.
  • 19-05-2021, 23:52:40
    #50
    Buna silkelemek diyorsunuz ama bu kadar yatırımcıyı bir daha böyle toplayamazlar. Zararını karşılayan alıp kaçar. Siz stopları patlatıp kendilerinin aldığını sanıyorsunuz peki asıl sorun onlardan başka diğerleri artık güvenip btc piyasasına girer mi? Unutmayın paralar 10 yerde toplanır. O balinanalar aç kaldığında yavaştan gitmeye başlarlar. Bir daha elon gibi bir reklamcı yok tekrar 60 bine çıkması uzun sürecektir. İyi reklam iyi yatırımcı çekmesi gerekecek. Bu olaylardan sonra güvenip parasını bırakan yatırımcılar olacak mı göreceğiz. YTD
  • 20-05-2021, 00:06:46
    #51
    Basireti kapalı bu kadar insan varken tekrar tekrar girerler, az sayıda kişi yine parasını katlar, bunu gören alttan gelen yeni nesil tekrar saldırır. Bu devran böyle döner, birileri böyle fakir, birileri böyle zengin olur.

    alibulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna silkelemek diyorsunuz ama bu kadar yatırımcıyı bir daha böyle toplayamazlar. Zararını karşılayan alıp kaçar. Siz stopları patlatıp kendilerinin aldığını sanıyorsunuz peki asıl sorun onlardan başka diğerleri artık güvenip btc piyasasına girer mi? Unutmayın paralar 10 yerde toplanır. O balinanalar aç kaldığında yavaştan gitmeye başlarlar. Bir daha elon gibi bir reklamcı yok tekrar 60 bine çıkması uzun sürecektir. İyi reklam iyi yatırımcı çekmesi gerekecek. Bu olaylardan sonra güvenip parasını bırakan yatırımcılar olacak mı göreceğiz. YTD
  • 20-05-2021, 00:10:02
    #52
    alibulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna silkelemek diyorsunuz ama bu kadar yatırımcıyı bir daha böyle toplayamazlar. Zararını karşılayan alıp kaçar. Siz stopları patlatıp kendilerinin aldığını sanıyorsunuz peki asıl sorun onlardan başka diğerleri artık güvenip btc piyasasına girer mi? Unutmayın paralar 10 yerde toplanır. O balinanalar aç kaldığında yavaştan gitmeye başlarlar. Bir daha elon gibi bir reklamcı yok tekrar 60 bine çıkması uzun sürecektir. İyi reklam iyi yatırımcı çekmesi gerekecek. Bu olaylardan sonra güvenip parasını bırakan yatırımcılar olacak mı göreceğiz. YTD
    Belirttiğiniz kadar karmaşık değil aslında, şu an batanlar tekrar yükseliş sezonu geldiğinde tekrar daha büyük bir güruh halinde geri dönecekler. Düşüş piyasası olmadan yükseliş piyasası gelmez. Her düşüş bir alım fırsatıdır. 2022'ye kadar silkeleme, umut verme, silkeleme, umut verme operasyonları devam eder diye düşünüyorum. (YTD&#128517
  • 20-05-2021, 00:16:18
    #53
    "Başkaları aç gözlü olduğunda kork ve geride dur, başkaları korktuğunda aç gözlü ol.”
    Warren Buffett’ın en meşhur sözüdür bu. Yatırım felsefesini en iyi bu cümle özetler. Çünkü Warren Buffett borsa yükselirken hisse senedi almaz, düşerken alır. Ya da ekonomik kriz olduğunda şirket satın alır.

    herkesin gittiği yolun sonu hayırlı bir yere çıkmaz her yerde viral yapıp 65 binlere çıkardılar fiyatı 30 bine düşmesi kadar normal bir şey yok 2020 bahar aylarında 5-10 bin arasındaydı sonuçta bu
  • 20-05-2021, 00:27:35
    #54
    Martın başında 1400-1500 dolar aralığında eth almıştım
    keşke o seviyelere gelsede daha çok alsam
    Yatırım tavsiyesi değildir.