Buna silkelemek diyorsunuz ama bu kadar yatırımcıyı bir daha böyle toplayamazlar. Zararını karşılayan alıp kaçar. Siz stopları patlatıp kendilerinin aldığını sanıyorsunuz peki asıl sorun onlardan başka diğerleri artık güvenip btc piyasasına girer mi? Unutmayın paralar 10 yerde toplanır. O balinanalar aç kaldığında yavaştan gitmeye başlarlar. Bir daha elon gibi bir reklamcı yok tekrar 60 bine çıkması uzun sürecektir. İyi reklam iyi yatırımcı çekmesi gerekecek. Bu olaylardan sonra güvenip parasını bırakan yatırımcılar olacak mı göreceğiz. YTD