Evet Arkadaşlar Batıyoruz Galiba
59
●3.772
- 19-05-2021, 20:58:01Daha nereye düşecek üste para mı isteyecekleremir147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 kişi bunu beğendi. - 19-05-2021, 21:14:08Beterinde beteri var hocam, şimdi elon çıkar bi twit atar işte o zaman üstüne parada isterler belkiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2021, 21:38:52Bu kadar kolaysa evi barkı her şeyi satıp bassınlar kazansınlar. %50 %60 ile her şeylerini kaybettiklerinde hele düzeltme olmasaydı çıkmaya çıkamaz daha da düştüğünde hepsi ya kafasına sıkardı ya kendilerini asarlardı.kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2021, 23:52:40Buna silkelemek diyorsunuz ama bu kadar yatırımcıyı bir daha böyle toplayamazlar. Zararını karşılayan alıp kaçar. Siz stopları patlatıp kendilerinin aldığını sanıyorsunuz peki asıl sorun onlardan başka diğerleri artık güvenip btc piyasasına girer mi? Unutmayın paralar 10 yerde toplanır. O balinanalar aç kaldığında yavaştan gitmeye başlarlar. Bir daha elon gibi bir reklamcı yok tekrar 60 bine çıkması uzun sürecektir. İyi reklam iyi yatırımcı çekmesi gerekecek. Bu olaylardan sonra güvenip parasını bırakan yatırımcılar olacak mı göreceğiz. YTD
- 20-05-2021, 00:06:46Basireti kapalı bu kadar insan varken tekrar tekrar girerler, az sayıda kişi yine parasını katlar, bunu gören alttan gelen yeni nesil tekrar saldırır. Bu devran böyle döner, birileri böyle fakir, birileri böyle zengin olur.
alibulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-05-2021, 00:10:02Belirttiğiniz kadar karmaşık değil aslında, şu an batanlar tekrar yükseliş sezonu geldiğinde tekrar daha büyük bir güruh halinde geri dönecekler. Düşüş piyasası olmadan yükseliş piyasası gelmez. Her düşüş bir alım fırsatıdır. 2022'ye kadar silkeleme, umut verme, silkeleme, umut verme operasyonları devam eder diye düşünüyorum. (YTD😅alibulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2021, 00:16:18"Başkaları aç gözlü olduğunda kork ve geride dur, başkaları korktuğunda aç gözlü ol.
Warren Buffettın en meşhur sözüdür bu. Yatırım felsefesini en iyi bu cümle özetler. Çünkü Warren Buffett borsa yükselirken hisse senedi almaz, düşerken alır. Ya da ekonomik kriz olduğunda şirket satın alır.
herkesin gittiği yolun sonu hayırlı bir yere çıkmaz her yerde viral yapıp 65 binlere çıkardılar fiyatı 30 bine düşmesi kadar normal bir şey yok 2020 bahar aylarında 5-10 bin arasındaydı sonuçta bu