bdemiraki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TL'ye çevirip çekimi yaptım bir sorun çıkmadı arkadaşlar. Umarım olmayan bir yasayı uydurup geriye dönük işlem yapmazlar. Bende aslında bu tarz bir durum açmıştım konuyu.




10.000 TL üzeri işlem yaptım ben bir yere bildirmedim. Sorun çıkar mı hocam
Yok hocam kullandığınız borsa kendisi devlete bildiriyor onlar sıkıntı görürse sizi arıyor.