Merhaba arkadaşlar yaptık bir hata PROM aldık baya bi zarardayım 2 haftadır falan bekliyorum en son 450 lere çıkmıştı beklettim satmadım şimdi 190 liralara kadar düştü. Ama ayda bi kere falan pump yiyor bu coin bekletiyorum inşallah yine çıkar çıktığı anda satıcam beklemedeyim şuan zararım yüzde 100.
Bu arada coini araştırmıştım proje sağlam gibi duruyor.
Prom, kendisini veri aracılığındaki gerçek dünyadaki sorunları çözmek için tasarlanmış güvenli ve merkezi olmayan bir ekosistem olarak tanımlıyor. Etkileyici Pazarlama, Medikal ve Sigorta veri pazarı endüstrileri için oluşturulmuştur. Prometeus Network, veri bilimcileri ve girişimcilerden oluşan bir şirket olan Prometeus Labs tarafından geliştirilmiştir.
Elinde #PROM tutan var mı?
0
●61