• 17-05-2021, 00:42:52
    #1
    KAMU SPOTU : LÜTFEN YAZILANI ANLAMADAN YORUM YAPMAYIN.

    Merhaba,
    Bu akşam yaşananların başlıca sebebi ayı ve boğa isteyenlerin kapışması ayıboğan piyasasının bir parçası. Kazanan: balinalar

    Öyle bir stop patlama şekliydi ki, koca balıklar dipten harika mal topladılar. Aşağı bıraktığı iğneye bakar mısınız, 10 saniye bakınca kerizleri silkeledim diye gülüyor sanki😀 Yani bu benim fikrim. Çünkü BTC’de 44.000’deki güçlü destekten beklenen tepkiyi gördü. Destek üzerinden yüklü alımlar girildi ve piyasa bir süreliğine rahatlama moduna girdi.

    Not: An itibariyle 44.000 desteği kırmızı çizgimizdir. Destek kırılımı olursa hemen altından tekrar stop olurum. Saatlik kapanışı 44.000 üzerinde yaptığı için ben de alım yaptım ve bir üst direnç seviyesi olan 46.900’de satacağım. Alımı btc/usdt olarak yaptım. İğneyi göstermek için doge/usdt grafiğini seçtim.
    Sizde durumlar nasıl?

  • 17-05-2021, 00:45:39
    #2
    Doge'ye hiç analiz edilebilecek grafik gözüyle bakamıyorum nedense.
  • 17-05-2021, 00:46:53
    #3
    Batuhan Ustun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doge'ye hiç analiz edilebilecek grafik gözüyle bakamıyorum nedense.
    Gerçekten bazıları ya okuduğunu anlamıyor ya da okumadan yorum yapıyor. Sizin gibilerden çok sıkılmaya başladım. Burada Doge analizi mi var?
  • 17-05-2021, 00:49:19
    #4
    Silkeleme olayını anlatmış analiz yok.
  • 17-05-2021, 00:49:34
    #6
    Analiz falan hikaye son 1 haftada yüzlerce analiz okudum. Hepsi tırt. Tahminden başka bişey değil.
  • 17-05-2021, 00:50:21
    #7
    println adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Analiz falan hikaye son 1 haftada yüzlerce analiz okudum. Hepsi tırt. Tahminden başka bişey değil.
    Arkadaşlar bu konuda analiz bilgisi mi paylaşmışım?
  • 17-05-2021, 00:51:06
    #8
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Bu akşam yaşananların başlıca sebebi ayı ve boğa isteyenlerin kapışması ayıboğan piyasasının bir parçası. Kazanan: balinalar

    Öyle bir stop patlama şekliydi ki, koca balıklar dipten harika mal topladılar. Aşağı bıraktığı iğneye bakar mısınız, 10 saniye bakınca kerizleri silkeledim diye gülüyor sanki😀 Yani bu benim fikrim. Çünkü BTC’de 44.000’deki güçlü destekten beklenen tepkiyi gördü. Destek üzerinden yüklü alımlar girildi ve piyasa bir süreliğine rahatlama moduna girdi.

    Not: An itibariyle 44.000 desteği kırmızı çizgimizdir. Destek kırılımı olursa hemen altından tekrar stop olurum. Saatlik kapanışı 44.000 üzerinde yaptığı için ben de alım yaptım ve bir üst direnç seviyesi olan 46.900’de satacağım. Alımı btc/usdt olarak yaptım. İğneyi göstermek için doge/usdt grafiğini seçtim.
    Sizde durumlar nasıl?

    İğne
    Stop
    Vs vs hocam böyle terimlerin kripto da ne anlama geldiğini öğrenecek bir eğitim seti yok mu? Ben avam olarak hiç bir şey anlamıyorum 🙂
  • 17-05-2021, 00:52:06
    #9
    Arabanın stop lambaları patladı sandım bende 😂😂