Batuhan Ustun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doge'ye hiç analiz edilebilecek grafik gözüyle bakamıyorum nedense.
Gerçekten bazıları ya okuduğunu anlamıyor ya da okumadan yorum yapıyor. Sizin gibilerden çok sıkılmaya başladım. Burada Doge analizi mi var?