• 16-05-2021, 13:57:13
    #1
    BTT'nin yüksek miktarda artışa geçeceği söyleniyor bu ne kadar doğru dün akşam 0.049'dan almıştım 0.052 olmuş şuanda sizin düşünceleriniz nedir yatırım tavsiyesi değildir
  • 16-05-2021, 13:57:37
    #2
    söyleyenler evi arabayı basmış mı
  • 16-05-2021, 14:00:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Türk insanindan baska bu coine bağlanan başka topluluk yok. Bu söylentileri çıkaranlarda elinde yüklü miktarda btt olanlardır
  • 16-05-2021, 14:01:26
    #4
    Söyleniyor, olacakmış gibi kelimeleri duyarsanız oradan derhal kaçın.
  • 16-05-2021, 14:05:42
    #5
    Şu an $ 0,006208, ulaştığı en yüksek nokta $ 0.0102 seviyeleri tekrar oraya gelebilir tabi neden gelmesin
  • 16-05-2021, 14:21:44
    #6
    Gördüğü zirveyi mutlaka tekrar görüyor coinler buna dikkat ettim ama garantisi yok işin şuanda en dip gibi gözüküyor.
    Ufak meblağlar ile beklenebilir belki bende bir ara aldım sattım riskli gözüküyor ama p2p gelişen bir ağ.
    Pandemi nedeniyle birçok insan bilinçlendi ve iptv tarzında medya platfromları açıldı. Bunların hep p2p alt yapısını kullandığını ve kullanacağını düşünüyorum. O yüzden p2p coinleri sağlamlaşabilir fikrindeyim. Tabi ben uzman değilim şahsi düşüncem Shiba'ya arkadaş tavsiyesi ile girdim mesela %65-70 zarardayım şu anda. Tavsiye ile oldu olacak ile alınmaz anladık artık . Kendi kararlarınızı kendiniz verin kimsenin lafına bakmayın bence.
  • 16-05-2021, 14:23:18
    #7
    2 aydır bekliyorum ama zararımı kapatayım daha bulaşmam buna şuan tırmanışa geçti