• 19-05-2021, 21:43:00
    #73
    HODL HODL devam.
  • 19-05-2021, 23:40:46
    #74
    çok düştü bozdursak mı acaba 600 TL zararım var .
  • 20-05-2021, 02:53:15
    #75
    Üyeliği durduruldu
    bende de 70.000.000 milyon var ))
  • 20-05-2021, 02:59:13
    #76
    1 milyonda bende var çıtırdan attık bişiler
  • 20-05-2021, 04:04:32
    #77
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Delete...! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok düştü bozdursak mı acaba 600 TL zararım var .
    bu fiyattan bozdurulur mu hocam :d bekleyin derim elbet çıkar. o patlamada 2k kar varken satmadık şimdi dibe girdik. sabır lazım belki yine aynı seviyelere gelebilir.
  • 20-05-2021, 19:12:41
    #78
    Bende ilk başta 2milyon vardı boş boş duracağına dedim al-sat yaparak coğaltıyım dedim şuanda 3milyon 750bin tane var coğaltabildiğim kadar coğaltıcam sonra yatırdığım ana parayı çekip devam edicem 0dan yatırım neden kötü 😂
  • 22-05-2021, 16:33:16
    #79
    64 milyondan 200 milyon adete cıkardım mıktarı ama hergun düşüyor
  • 22-05-2021, 16:34:51
    #80
    18 milyon da bende var
  • 22-05-2021, 17:04:57
    #81
    Üyeliği durduruldu
    Sosyalsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    64 milyondan 200 milyon adete cıkardım mıktarı ama hergun düşüyor
    Üstelik diğerlerinden daha kötü düşüyor Uzun süre bekleriz beklemesine ama Binance delist ederse o zaman gör