Konu
Sabredenler Kulübü [SHIBA TOKEN]
20-05-2021, 19:12:41
#78
EngineersTR
Bende ilk başta 2milyon vardı boş boş duracağına dedim al-sat yaparak coğaltıyım dedim şuanda 3milyon 750bin tane var coğaltabildiğim kadar coğaltıcam sonra yatırdığım ana parayı çekip devam edicem 0dan yatırım neden kötü 😂