• 13-05-2021, 01:15:05
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    9.000.000 var bakalım nolcak. Bugün bir ara atağa geçmişti tekrar düşüşe geçti. Borsada sabır önemli ve kaybetmeyide göze almak lazım. Herkesi zengin yapmazlar zaten çokta güvenmemek gerek
  • 13-05-2021, 01:50:16
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 katrilyon arz Var shıbde 0.10 olsa bile 100 trilyon dolar yapıyor
    Dünyadaki tüm nakit para 40 trilyon dolar
    Altın'ın piyasa değeri 10 Trilyon Dolar,
    Bitcoin'in piyasa değeri 1 Trilyon Dolar,
    Bende total supply bu kadar çok olan coinlerin ,1$ - 0,1$ - 0,001$ olmasının imkansız olduğunu bi kaç yerde söylemiştim.

    Total Supply = 1.000.000.000.000.000 - 1 Kattrilyon
    Şuanda piyasada dolaşım adedi ise = 394.796.000.000.000 - 394 Trilyon 796 Milyar adet ,
    1$ olduğunu düşünün hiç hesap yapmadan. 394 Trilyon Dolar piyasa değeri olması gerekir. Altın'ın piyasa değeri 10 Trilyon dolarken bu mümkünmü ?

    Marketcap değeri hesaplamak gibi basit şeyleri bilmeden fomoya kapılıp 1$ felan olucak diyerek alıyor bazı insanlar.
    Genel olarak 10x 20x yapanlarda bu tarz kişiler oluyor aslında ne kazanıp ne kaybediceğinin hesabını yapmadan alıyorlar.
    Aldıkları noktadan şansları yaver giderse kazanabiliyorlar ama ne kaybedebiliceklerinide bilmeden alıyorlar, çok büyük kayıplarda olabiliyor.
  • 13-05-2021, 01:55:37
    #12
    Şunuda ekleyim. Shiba pazarlanırken. Arz'ın %50 si Vitalik Buterin'e(Ethereum Yaratıcısı) gönderildi ona güveniyoruz diyerek.Bir pazarlama strateji üzerinden gittiler. Bu işede yaradı.
    Ama bugün Vitalik Buterin bugün kendisinin haberi olmadan böyle isminin geçmesinden dolayı cüzdanına gelen Shiba'lardan bir kısmını satıp bağışlamış sanırım.
    Bir nevi tepki göstermiş. Geri kalan %50 gibi büyük meblayı satmıyacağının garantisi varmı ?
  • 13-05-2021, 01:58:39
    #13
    Sabredenler değil kaybedenler kulübü Uzun bir süre atak beklemeyin derim. Coinden çıkan para çok yüksek Elon tweetleriyle düzelecek gibi değil.
  • 13-05-2021, 02:29:11
    #14
    kvp
    helpful
    4,2 Milyon da bende var 😊
  • 13-05-2021, 02:32:19
    #15

    5000 dolarlık aldım sabah Allah affetsin..
    Ulan hesaplayamadım kaç milyon var bende göz görmüyor 😂
  • 13-05-2021, 02:41:01
    #16
    Konuda kimse 1$ olacak vs vs dememiş adamlar ellerindeki coin adetlerini paylaşmışlar, çok bilmiş boş konuşan bilgili tipler bir konuyu da amacın dışına çıkartmışlar.
  • 13-05-2021, 02:50:05
    #17
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda kimse 1$ olacak vs vs dememiş adamlar ellerindeki coin adetlerini paylaşmışlar, çok bilmiş boş konuşan bilgili tipler bir konuyu da amacın dışına çıkartmışlar.
    Ben genel olarak bilgi verdim. Konularda gördükcede en azından marketcap, Arz ilişkisi gibi basit şeyleri anlatıyorum.
    En azından neyin ne olduğunu bilerek yatırım yapmalarında fayda var bence. Körü körüne almak dahada riskli
  • 13-05-2021, 02:51:24
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Eness0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben genel olarak bilgi verdim. Konularda gördükcede en azından markatcap, Arz ilişkisi gibi basit şeyleri anlatıyorum.
    En azından neyin ne olduğunu bilerek yatırım yapmalarında fayda var bence. Körü körüne almak dahada riskli
    Konuda belirttim riskleri bildiğimi zaten hocam Yine teşekkür ederim.