Şunuda ekleyim. Shiba pazarlanırken. Arz'ın %50 si Vitalik Buterin'e(Ethereum Yaratıcısı) gönderildi ona güveniyoruz diyerek.Bir pazarlama strateji üzerinden gittiler. Bu işede yaradı.
Ama bugün Vitalik Buterin bugün kendisinin haberi olmadan böyle isminin geçmesinden dolayı cüzdanına gelen Shiba'lardan bir kısmını satıp bağışlamış sanırım.
Bir nevi tepki göstermiş. Geri kalan %50 gibi büyük meblayı satmıyacağının garantisi varmı ?