• 09-05-2021, 19:05:14
    #1
    beyler doge tekrar pumplanır mı, pumplanırsa bi kaç gün içerisinde olabilir sizce? izlem ve gözlemlerinizle söyleyebilir misiniz?
  • 09-05-2021, 19:06:24
    #2
    Bir twitime bakar.. ytd
  • 09-05-2021, 19:06:54
    #3
    elonmusk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir twitime bakar.. ytd
    ya bunuda yapmazsınız
  • 09-05-2021, 19:08:01
    #4
    elbet bir gün
  • 09-05-2021, 19:08:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kısa vadede zor gibi alaya aldılar yayında resmen ciddi birşey geçmedi balinalar karını alıp çıkıyor, yeni bir hareket olmazsa kısa vadede çok hareket etmez gibi.
  • 09-05-2021, 19:25:29
    #6
    benim görüşüm 2-3tl ye kadar düşecek sonra almak size kalmış ama ben böyle işlere girmiyorum kumar resmen
  • 09-05-2021, 19:45:04
    #7
    Tekrar pump olması için elon'ın 2-3 tweet atması yeterli. Ama tabii ki altında sağlam bir destek noktası bulunmayan coinlere girmek çok tehlikeli oluyor. İnerken durak mesafesi çok uzuyor ve can acıtıyor
  • 09-05-2021, 20:00:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Şuan birden yükselmeye başladı ytd
  • 09-05-2021, 20:12:26
    #9
    uçuşa geçtik sanırım ytd.