• 07-05-2021, 20:44:23
    #1
    dusunceleriniz?! yarin doge ne olur



    https://twitter.com/elonmusk/status/...979033092?s=09
  • 07-05-2021, 20:47:52
    #2
    Doge alsak mı almayam dedik hep arttı 😂
  • 07-05-2021, 20:49:18
    #3
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dusunceleriniz?! yarin doge ne olur



    https://twitter.com/elonmusk/status/...979033092?s=09
    Ben short açıcam YTD
  • 07-05-2021, 20:50:22
    #4
    Video şubatta paylaşılmış hocam sonradan bu videoyu twitterda paylaştığını gördüm kendime edit.
  • 07-05-2021, 20:50:55
    #5
    Risk alınabilecek seviyede değil. Einde olanın tutabileceği seviyeler.
  • 07-05-2021, 20:53:04
    #6
    kripto piyasası ne hallere geldi be. grafikmis, projeymis, arz token sayısıymıs, ekipmiş bakan yok. millet elon muskı takip ediyor sadece.
    ceremesini biz çektik sanırım yıllarca bu piyasanın.. ah be.
  • 07-05-2021, 21:00:34
    #7
    Günümüz illüzyonistlerinden biri. Balinalar piyasayı kendi amaçları doğrultusunda yönlendirdiği için net bir şey söylemek zor. Doge ve diğer kripto varlıklar gibi bir zaman birilerinin elinde patlayacak. Bunu dikkat alarak yatırım yapın. Alın teriyle kazandığınız paranız hiç olmasın.

    Şahsen %50 riske kumar gözüyle bakıyorum.