17.04.2021 tarihinde arkadaşım bitay hesabından benim binance hesabıma 80 dolarlık USDT transferi yaptı. 13 gün geçti para hala hesabıma geçmedi. Arıyoruz "normalde transferler otomatik yapılıyor, nadiren manuele düşüyor o yüzden gecikmiş, teknik desteğe ilettik paranız gelecektir başka yapabileceğimiz bir şey yok" diyorlar. 7-8 defa aradık hala sonuç yok. Şikayetvar'a yazdık sonuç yok. Ne yapabilirim? Nereye kadar gidecek böyle? Para gelmedi bir de alacağım coin %80 artış yaptı. 65 dolarlık kazanç da kaçtı.
NOT : BUNA BENZER KONUYU 2 DEFA DAHA AÇTIM GELEN TEK YORUM "BİTAY NİYE KULLANIYOSUNUZ HOCAM" OLDU. BİTAY KULLANMIYORUM BİNANCE KULLANIYORUM. LÜTFEN BU ŞEKİLDE YORUM ATMAYIN.
Bitay Kullanmayın Kullandırtmayın
4
●189
- 30-04-2021, 22:44:12Evet benziyoryekmekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mantıklı hocam gidip yazayım neresi varsa. Sanarsın yüz binlerce lira yatırdım. Altı üstü 80 dolar yatırdık uğraştığımız şeye bak...
- 30-04-2021, 22:45:4080 dolar az para mi hocam ugras tabi ki, ben vadeli islemlerde 2 dolar para kazaninca mutlu oluyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2021, 22:46:45Zamanında yatırsalar 2 günde 65 dolar kazanmış olacaktımyekmekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en çok da ona üzülüyorum.

en çok da ona üzülüyorum.