• 30-04-2021, 11:28:49
    #1
    Binance papara üzerinden gönderiyordum ama şuan kullanılmıyor. İşlem ücreti makul olan biriyle yapmak isterim.
  • 30-04-2021, 11:30:31
    #2
    neden banka ile yüklemiyorsunuz hocam ya da kart ile bnb alma var diye biliyorum
  • 30-04-2021, 11:33:39
    #3
    Akbankla denedim ama hata veriyor.
  • 30-04-2021, 11:47:27
    #4
    Paribu dan vs al. Binance a gonder.
  • 30-04-2021, 11:50:46
    #5
    Çok kesiyor ama Advcashle yapıcam artık yemin ediyorum bıktım şu ülkeden
    • ThecBerg
    ThecBerg bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-04-2021, 12:11:38
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok kesiyor ama Advcashle yapıcam artık yemin ediyorum bıktım şu ülkeden
    BTT'de komisyon yok paribudan 5000 btt ustu atarsaniz 1 btt bile kesmiyor.
  • 30-04-2021, 14:00:45
    #7
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BTT'de komisyon yok paribudan 5000 btt ustu atarsaniz 1 btt bile kesmiyor.
    Sağolun hocam paribuyla yaptım.
  • 30-04-2021, 14:07:25
    #8
    trx de kesmiyor heralde

    btctürk te stc kesmiyordu bu ara kampanyası vardı