• 23-04-2021, 00:07:55
    #1
    Selamlar

    BNB Coin 600 dolar seviyesinden 480 dolar seviyelerine düştü.

    Sizce piyasada ayı sezonuna mı giriyoruz ?
  • 23-04-2021, 00:09:12
    #2
    600 dolara da sert bir şekilde çıkmıştı. Düşmesi normal değil mi?
  • 23-04-2021, 00:09:28
    #3
    Bence bu ayı değil ayıcık.
  • 23-04-2021, 00:09:37
    #4
    Bitcoin 20 bin seviyesine düşecek diyorlardı. Sanırım coinler için düşüş vakti.
  • 23-04-2021, 00:10:07
    #5
    Ayı da ayı.. Abi bi ben yatırınca mı her şey alt üst olur Allahım ya 😔
  • 23-04-2021, 00:10:44
    #6
    Dusmeyen coin yok malesef. Bende ayi sezonunun basladigi dusuncesindeyim. Hayirlisi olsun.
  • 23-04-2021, 00:11:34
    #7
    Bence de başladı. Dün karımın %20 si kadar erise de %80'lik karımı alıp usd'de bekletmeye geçtim.
  • 23-04-2021, 00:13:01
    #8
    Sert çıkan, sert düşer.
  • 23-04-2021, 00:15:55
    #9
    birileri iyi ekmek yiyor bu işten ama o birileri balınalar oluyor balıklar yem oluyor

    yazıyorum buraya hepsi patlayacak.