2-3 dolar alıyom yeni çıkanlardan beklentim yok maksat yeşillik olsun 2 sıfır silip satışa koydum bakalım hepsi çok düşük 300 400 milyon tane var en kötüsünde.
Kangaldan aslında beklentim var 100 milyar arz çok fazla değil 10 milyon düşükten aldım zaten bakalım ne olacak.
Önceden at yarışı vardı şimdi hayanlar alemi yarışı
az öyle oldu çıktıkca alacam kedi kuş köpek arı solucan bak aslında şöylw worm coin çıkaracan madworm hesabı arzıda fazla yapmıcan thailanda kaçanların tek coini diyecen
2-3 dolar alıyom yeni çıkanlardan beklentim yok maksat yeşillik olsun 2 sıfır silip satışa koydum bakalım hepsi çok düşük 300 400 milyon tane var en kötüsünde.
Kangaldan aslında beklentim var 100 milyar arz çok fazla değil 10 milyon düşükten aldım zaten bakalım ne olacak.
Hotbite ne kadar güveniyorsunuz hocam? Kyc doğrulaması yok. Sıkıntı yaşadınız mı hiç ?