kazurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VAlla kenarda 100 000 tln olacak 40 000 40 000 toplarsın parayı ama küçük yatrımcı için bir gecede zengin olmak gibi bir durum görmüyorum ben.
HAdi 10 000 olsa kredi ödemen kiran çıkar en fazla...
kazurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estafrullah, hiç sorun yok.
Tespitlerinde sana katılıyorum
Unutulacak bir parayla girilmiyorsa ve paranın kaybı sıkıntı yapacaksa hiç girmemek daha iyi zira bir nevi kumar gibi bişey bizim bu yaptığımız gereksiz risk almış olabiliriz bi açıdan
+ kar yaptıktan sora o kar için hiç sitrese giremem o kar benim için tampon bölge gibi bişey gayette rahat ve eğlenceli geçiyor süreci anlıyor ve önüme çıkan sorunları çözüyor olmak keyifli geliyor.
Aynen öyle zaten kazanmış oluyoruz kazanacağımız kadarını