Merhabalar
0.145usd den alış yaptım ama iki kere btc düşüşü art arda olunca 0.132usd ye kadar düştü. Şuan 0.135 usd civarında. Grafik analizi yapabilecek var mı arkadaşlar?
Kısa vadede ne olur peki hocam fikriniz var mıdır?
1 ay önce bağırdım XRP uçacak diye kimse dinlemedi. Önümüzdeki ay gerekçeli karar xrp nin davayı kazandığına daire açıklama yapılıp karar da kazandığına dair yazılırsa XRP hedefim 1.000TL olacağına inanıyorum
1 ay önce bağırdım xrp uçacak diye kimse dinlemedi. önümüzdeki ay gerekçeli karar xrp nin davayı kazandığına daire açıklama yapılıp karar da kazandığına dair yazılırsa xrp hedefim 1.000tl olacağına inanıyorum