Sizin adınıza işlem yapmasını istediğiniz traderı seçiyorsunuz. Bu traderlar alanında uzman ve hata yapmayacak kadar iyi oynayan kişiler oluyor.
Kendi x bir coin al/ sat yaptığında aynısını sizin hesabınızda otomatik belirlediğiniz limitten yapıyor.
Örneğin 10 dolar yatırdınız. 2 dolar kazanç sağlattı size. Bu aradaki kazancın %6'lık kısmını komisyon olarak alıyor. Bu da 12 cent yapıyor. Hesabınıza 10+1,78$ para geçiyor.
Cuma günü 21$ hesaba para koyup 4 kişiyi takip ettim. Bugün 3,35$ net kazanç getirmiş bana. 2018dan bu yana devam eden bir sistemmiş. Sorun çıkacağını zannetmiyorum ama yinede sorumluluk size ait. YTD
Referansım ile dahil olmak isterseniz; https://invite.bingbon.com/CYYFT3
Refsiz: https://bingbon.com/tr-tr
Başarı oranı 4 hafta ve üzeri %100 olan kişileri takip ediyorum.
