• 08-04-2021, 23:12:17
    #1
    Merhabalar sevgili arkadaşlar

    Bilindiği üzere yayınlanan driver ile RTX 3060 mining kilidi kaldırıldı ve kazım yapmaya başladım.

    Varsayılan olarak 42 MH civarında kazım yapıyor. 50'ye kadar çıkarılacağına dair bilgiler var.

    Sizce nasıl bir OC (Overclock) yapmalıyım, tavsiyelerinizi okumayı dilerim.
  • 08-04-2021, 23:40:00
    #2
    Tek kart ile bu değerleri alabilirsin 1 den fazla takınca diğer kartlardan max 25 Mhs alırsın
    • BilWeb
    BilWeb bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-04-2021, 23:41:22
    #3
    Evet doğrudur, tek kart bile olsa monitör bağlanmayınca hız 25'e düşüyor.