arkadaşlar merhabalar SFUND adında bir airdroba katılmıştım ve karşılığında 100 Sfund kazandm. şu anda 8 tl fiyatı projenin başındada bir Türk var sizce geleceği ne olur. projeyi inceledim aklıma yattı belki aramızda ilgilenenler vardır.