Selamlar, diyelim ki 60 kuruştan 1000tl'lik Bittorent aldım ve bu 64 kuruş oldu ne kadar kâr ederim? Matematiğim çok kötü olduğu için soruyorum kusuruma bakmayın..
Komisyonuda unutmayın derim ben düşük hacimli işlem yaptığımda 2-3 $ komisyon verirken, kendi hacmimi bir tık arttırdığımda al-sat işleminde toplam 15$ a yakın komisyon verdiğim oldu. Kar makasını azaltsanda arttırsanda komisyon hacminle orantılı %sel artıyor.