• 30-03-2021, 20:51:17
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    One coin bilindiği gibi güzel getiri getiriyor. Bu coinin yöneticilerinin desteklediği yeni bir coin var. Adı da viper. İşlemleri çok hızlı ancak bu bsc ve erc20 ağında değil.
    Alımı için öncelikle One coini harmony ağına göndermeniz daha sonra bunu Viper ile değiştirmeniz gerekiyor.
    Staking yaparak belirli bir miktar coin kazanabiliyorsunuz. Bu coinlerin %5 ini istediğiniz zaman çekebilir %95 i ise yıl başında kademeli olarak çekebileceksiniz.
    Uzun vade düşünenler için güzel bir fırsat diyebilirim.
    Kısa vadede de 0.30'larda keşfettiğim şuan güncel fiyatı 1.60 olan bu coin 2.90 lara kadar çıktı. Staking yapmadan yükselmesini de bekleyebilirsiniz.

    Fenomenlerden de yatırım yapanlar var daha da yayılırsa güzel getiri gelebilir: https://hizliresim.com/RLuJ0m

    Burada genel özet var :

    https://twitter.com/Gomutanlogar0/st...51459338354689

    Başka bir özet burada:

    https://twitter.com/alihfo/status/1374871643370176533


    Viper'i TR'de ilk yayan arkadaş:

    https://twitter.com/yasinaktimur/sta...53196256849933

    Harmony Protocol'ün kurucusunun twiti:

    https://twitter.com/stse/status/1375968822381871111


    Metamask ayarları ve nasıl alınacağı: https://venomdao.medium.com/how-to-y...y-1f776e7f80cb

    Telegram kanalı: https://t.me/VenomDAO
    Türkçe telegram kanalı: https://t.me/VenomDAO_Turkce



    Kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Yatırımlarınızı kendiniz araştırıp yapmanızı tavsiye ederim. Alımı biraz uğraştırıyor açıkçası ama youtube videolarını izleyip alabilirsiniz.
    Bu coine yatırım yapmış arkadaşlar varsa düşüncelerini de merak ediyorum.
  • 30-03-2021, 23:01:45
    #2
    Kiyaslamak tam dogru olmaz ama Cake fiyati da once pump sonra dump yedi saglam. Su anki durum ortada. Projeyi Harmony de destekledigi icin takip ediyorum ben de bir suredir.

    Supply miktari 200m civarinda su an. Fiyat 1.5 dolar civari. Mevcut baska coinlerin supply miktarlariyla kiyaslayinca, daha da fiyatlanabilir kanaatindeyim.
    Hayirlisi bakalim