• 20-03-2021, 16:12:20
    #10
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 10 Dolar'ı kısa sürelerde rahat rahat geçeceğini düşünüyorum, arz miktarı çok az talep çok ve Gate müthiş bir borsa, GT tutanlara İCO da alım fırsatı veriyor ve çok sık ico yapıyorlar, birkaç saat içerisinde X50 yapma şansı tanıyorlar resmen ve yeni çıkan coinleri ilk listeleyen 2-3 borsadan birisidir. ytd.

    Verge yılların coini ne uzadı ne kısaldı, Bcug mxc de vardı takibimde ama yüksek fiyattan almışsınız gibi geldi dün gece 12 dolardı, TWT yi haftalar hatta aylardır tutuyorum 0,80 leri bile gördü ama şu an çok düşük seviyelerde hala, ATH yapsın derhal elden çıkaracağım. ONT yine eski bir Çin projesi ve arzı yüksek, çok yüksek seviyelere asla çıkacağını, x5-10 yapacağını düşünmüyorum ama birkaç ay içinde kazandırabilir bir miktar, Omi'ye gelince, orada biraz farklı bir stratejim var. Omi ye göre arz miktarı tam 34 kat daha az yani nadir olan, değer olarak ise Omi'nin 3te 1 değerinde olan ve yine yepyeni bir NFT projesini takip ediyorum. Potansiyelini gösterirse Omi seviyesine gelse yani 34 x 3 = 100 x yapma ihtimali hiç uzak değil demektir. Böyle bir proje varken Omi kötü demem ama ancak alternatif olur. Tfb ise zaten son zamanlarda sağlam bir pupm yemiş ve Ath yapmış, çok az borsa da listeli ve 24 saatlik hacmi çok düşük, uzun vade için epey iş yapabilir ama vade kısa olduğu için yorum yapmayayım, hakkınızda hayırlısı olsun hocam bol kazançlar dilerim. Bu arada tekrar belirteyim, kendi görüşlerimdir ve yatırım tavsiyesi değildir.
    Araştırmam için NFT projesinin adını söyler misiniz?
    Bcug ilk uniswap listelemesinde aldım sıkıntı yok hedef 75-100$
  • 20-03-2021, 16:18:51
    #11
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araştırmam için NFT projesinin adını söyler misiniz?
    Bcug ilk uniswap listelemesinde aldım sıkıntı yok hedef 75-100$
    İlk listelenmesi 2,2 dolar diye hatırlıyorum ilk listelenme değil pump yediğinde almışsınız sanırım ama bana göre 50-60 dolar'a söylediğiniz vade içerisinde çıkacağını düşündüğüm için birkaç doların lafı olmayacağını düşünüyorum, arzı son derece az ve 5 farklı altyapıyı kullanabiliyor ve üstüne ek olarak bir oyun üzerinden yani oyun parası ve bir amaca hizmet ediyor, sadece al-sat için yapılmış laf olsun diye çıkarılmış tokenler gibi bir şey değil, whitepaper ve altı dolu bir proje.

    Nft ismini özelden yazdım bilginiz olsun.

    Tekrar etmekte fayda var, bana göre 50-60 olur arkadaşa göre 75-100 olur sana göre 5 dolara iner, bu işlerde kimse nokta atışı yapamaz. İşte tam olarak bu yüzden kimseyi dinleme bu yazıyı okuyan güzel kardeşim, o yüzden belirtiyorum, YTD..
  • 21-03-2021, 18:28:25
    #12
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Omi'ye gelince, orada biraz farklı bir stratejim var. Omi ye göre arz miktarı tam 34 kat daha az yani nadir olan, değer olarak ise Omi'nin 3te 1 değerinde olan ve yine yepyeni bir NFT projesini takip ediyorum. Potansiyelini gösterirse Omi seviyesine gelse yani 34 x 3 = 100 x yapma ihtimali hiç uzak değil demektir. Böyle bir proje varken Omi kötü demem ama ancak alternatif olur.
    Bizimle paylaşabilirsiniz belki bu çılgın projeyi
  • 21-03-2021, 18:50:50
    #13
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 10 Dolar'ı kısa sürelerde rahat rahat geçeceğini düşünüyorum, arz miktarı çok az talep çok ve Gate müthiş bir borsa, GT tutanlara İCO da alım fırsatı veriyor ve çok sık ico yapıyorlar, birkaç saat içerisinde X50 yapma şansı tanıyorlar resmen ve yeni çıkan coinleri ilk listeleyen 2-3 borsadan birisidir. ytd.

    Verge yılların coini ne uzadı ne kısaldı, Bcug mxc de vardı takibimde ama yüksek fiyattan almışsınız gibi geldi dün gece 12 dolardı, TWT yi haftalar hatta aylardır tutuyorum 0,80 leri bile gördü ama şu an çok düşük seviyelerde hala, ATH yapsın derhal elden çıkaracağım. ONT yine eski bir Çin projesi ve arzı yüksek, çok yüksek seviyelere asla çıkacağını, x5-10 yapacağını düşünmüyorum ama birkaç ay içinde kazandırabilir bir miktar, Omi'ye gelince, orada biraz farklı bir stratejim var. Omi ye göre arz miktarı tam 34 kat daha az yani nadir olan, değer olarak ise Omi'nin 3te 1 değerinde olan ve yine yepyeni bir NFT projesini takip ediyorum. Potansiyelini gösterirse Omi seviyesine gelse yani 34 x 3 = 100 x yapma ihtimali hiç uzak değil demektir. Böyle bir proje varken Omi kötü demem ama ancak alternatif olur. Tfb ise zaten son zamanlarda sağlam bir pupm yemiş ve Ath yapmış, çok az borsa da listeli ve 24 saatlik hacmi çok düşük, uzun vade için epey iş yapabilir ama vade kısa olduğu için yorum yapmayayım, hakkınızda hayırlısı olsun hocam bol kazançlar dilerim. Bu arada tekrar belirteyim, kendi görüşlerimdir ve yatırım tavsiyesi değildir.
    hocam takip ettiğiniz NFT projesini yatırım tavsiyesi olarak düşünmüyorum merak ettim, özel değilse benimle paylaşır mısınız
  • 21-03-2021, 18:54:10
    #14
    Muzeyyen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimle paylaşabilirsiniz belki bu çılgın projeyi
    Ben çılgın bir proje diye bir cümle kurmadım.

    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam takip ettiğiniz NFT projesini yatırım tavsiyesi olarak düşünmüyorum merak ettim, özel değilse benimle paylaşır mısınız
    https://coinmarketcap.com/tr/currencies/murall/

    Bu proje hocam öyle bir gizliliği yok coinmarketcap sitesinde NFT bölümünü açıp fiyata veya arzına göre sıralasanız çıkardı zaten özellikle gizlediğim bir isim değil, ayrıca şu an elimde yok %5 kadar bir düşüş daha bekliyorum girmek için. Zaten yatırım tavsiyesi değil onu da ekleyeyim, ben eski veya yeni her projeyi dikkatle takip ediyorum hangi coin nereye gider diye yol haritası çiziyorum kendimce
  • 21-03-2021, 19:01:35
    #15
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben çılgın bir proje diye bir cümle kurmadım.



    https://coinmarketcap.com/tr/currencies/murall/

    Bu proje hocam öyle bir gizliliği yok coinmarketcap sitesinde NFT bölümünü açıp fiyata veya arzına göre sıralasanız çıkardı zaten özellikle gizlediğim bir isim değil, ayrıca şu an elimde yok %5 kadar bir düşüş daha bekliyorum girmek için. Zaten yatırım tavsiyesi değil onu da ekleyeyim, ben eski veya yeni her projeyi dikkatle takip ediyorum hangi coin nereye gider diye yol haritası çiziyorum kendimce
    Hocam prensip olarak oradan sıralayıp coinlere bakmıyorum. (Site bu konuda çok iyi hizmet veriyor ama konu o değil.) Kendinize yol haritası çizmeniz bence bir başarı göstergesidir. Denk geldiğiniz projeleri benimle paylaşırsanız sevinirim, 9000 den fazla coin var hepsine bakamıyorum, en azından değerlendirebilecek coinler öne çıkar.
  • 21-03-2021, 19:12:14
    #16
    Dent coin incelediniz mi hiç? Son zamanlarda güzel yükseliş yaptı.
  • 21-03-2021, 19:18:00
    #17
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam prensip olarak oradan sıralayıp coinlere bakmıyorum. (Site bu konuda çok iyi hizmet veriyor ama konu o değil.) Kendinize yol haritası çizmeniz bence bir başarı göstergesidir. Denk geldiğiniz projeleri benimle paylaşırsanız sevinirim, 9000 den fazla coin var hepsine bakamıyorum, en azından değerlendirebilecek coinler öne çıkar.
    Teşekkür ederim hocam, sağdan soldan bulup tek tek eliyorum veya listeye alıyorum 10-12 kriterim var süzgeç gibi 8-10 tanesinden geçerse benim için mantıklı bir projeye dönüşmüş oluyor. Tabi paylaşırım şöyle bir bakmanız için, yatırım tavsiyesi olarak değil