• 19-03-2021, 21:22:06
    #1
    İninal'imde 40TL var onu atıp btc olarak atabilecek varmı üyelik tarihi ve ticareti yüksek olanlar yazabilirse sevinirim
  • 19-03-2021, 21:27:31
    #2
    pm atıldı
  • 19-03-2021, 21:27:44
    #3
    4 lira için yapılmaz hocam zaten alım esnasında o komisyonu ödüyor insanlar. bence biraz yükseltirsen aradığını bulabilirsin.
  • 19-03-2021, 21:30:18
    #4
    Tamam hocam 50tl veririm sorun yok buarada ininalden ibana atılıyormuş ibanada atabilirim
  • 19-03-2021, 21:40:23
    #5
    ahmetceo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam hocam 50tl veririm sorun yok buarada ininalden ibana atılıyormuş ibanada atabilirim
    hesaba hemen geçiyorsa yardımcı olabilirim.
  • 19-03-2021, 21:57:14
    #6
    işlem tarafımca gerçekleştirilmiştir.