Herhangi bir coine yatırım yapmadım. Nedense bana bir yerde bitecek gibi geliyor-ama bitmiyor.
Eski kafayım, arsa daha güvenilir geliyor.
"Her coin kendi bacağından asılır"
Herhangi bir coine yatırım yapmadım. Nedense bana bir yerde bitecek gibi geliyor-ama bitmiyor.
Eski kafayım, arsa daha güvenilir geliyor.
"Her coin kendi bacağından asılır"
Küreselciler ile Ulusalcıların savaşına göre şekillenir , şu anda Biden bir şey yapmıyor dört yıl boyuncada yapacağını sanmıyorum, dört yıl içinde en yükse seviyelere çıkacağına inanıyorum, yatırım tavsiyesi değildir
1 Milyon dolar gibi fiyatlanacaktır.
Tüm ödeme sistemleri için kullanılan ana token olabilir. Alternatif onlarca token de kullanılacak bunun yanında ama ana token BTC olacaktır. Tabi zaman içerisinde bu algı kayabilir. Çünkü teknolojisi geride kalacaktır. Yinede strong holderlar btcyi her zaman ellerinde tutacaktır.