3 yıl içerisinde CHZ'nin Avax'a erişeceğini düşünenlerdenim. İlk piyasaya çıktığı andan itibaren takip ediyorum ve istikrarlı gidiyor. Avax gibi kod hatası yapmazlar ise kısa sürede bile tırmanabilir. Tabi kripto dünyası bu her şeyden nem alıp batıp kayboladabilir. ytd
3 yıl içerisinde CHZ'nin Avax'a erişeceğini düşünenlerdenim. İlk piyasaya çıktığı andan itibaren takip ediyorum ve istikrarlı gidiyor. Avax gibi kod hatası yapmazlar ise kısa sürede bile tırmanabilir. Tabi kripto dünyası bu her şeyden nem alıp batıp kayboladabilir. ytd
Chiliz'i şuan zirvedeyken almış gibiyim. Tabi ilerisini kimse bilemez düşebilirde yükselebilirde. Dediğiniz gibi en ufak bir polemik etki edebilir.
Bu işlerden'de hiç anlamam sadece merağına doge alıyım dedim. CHZ yide doge alırken elimde 10 liralık bakiye kalmıştı chz almıştım öyle dursun diye bana 300 lira getirisi oldu onunlada şimdi HOT ve BTT aldım YTD hayırlısı.
CHZ nin böyle olacağını bileydik 100 liralık chz şimdi 50-55bin yapıyordu nerden bilecezki
3 gün sonra güncelleme ,
Holo düşüşte.
En çok övülen ve şu sıralar popüler olan Chiliz 4,7'den 4,8'e ulaştı.
Genel olarak ufak artışlar söz konusu. En çok değer kazanan BAT Coin oldu. 5 tl'den 9 tl'ye çıkmış 3 günde.
3 gün sonra güncelleme ,
Holo düşüşte.
En çok övülen ve şu sıralar popüler olan Chiliz 4,7'den 4,8'e ulaştı.
Genel olarak ufak artışlar söz konusu. En çok değer kazanan BAT Coin oldu. 5 tl'den 9 tl'ye çıkmış 3 günde.
bende sizin gibi düşünerek bütün alt coinlerden en az 100 TL olacak şekilde aldım... var bi hayalimiz