• 05-03-2021, 14:44:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Windowsta kazıma işleminde 3 gün test ettik sorun yaşamadık, kazılamalar ve kazançlar normal.
    Hiveos ta ise overclock dahil tüm ayarlamalara rağmen aşağıdaki hatalar zaman ilerledikçe çoğalıyor, bazen aşağıya ok çıkıyor low ration şeklinde.

    Sorum;
    1. Bu işaretli (geçersiz paylaşım) windowsta gözükmediği için (arka planda kalabildiğinden) dikkate almamamız gereken bir durum mu ?
    2. Eğer ayarlarımız ile ilgili ise, overclock denemediğimiz yöntem kalmadı ki, ne yapmamız gerekiyor ?


  • 05-03-2021, 21:48:35
    #2
    Merhaba hiveosda kazım programını değiştirip denemenizi tavsiye ederim.

    ek : hocam ayrıca kw 130 mem 2200 yapmalısın bu şekilde olmaz.
  • 05-03-2021, 21:54:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hermes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hiveosda kazım programını değiştirip denemenizi tavsiye ederim.

    ek : hocam ayrıca kw 130 mem 2200 yapmalısın bu şekilde olmaz.
    Bahsettiginiz sekilde oc. kalici ayarlamistik.
    Phoenix olani t-rex olarak degistirince normale dondu.

    Kazim programinin degismesi kazanci etkilermi arti eksisi nedir ?
  • 06-03-2021, 00:04:05
    #4
    t-rex stabil çalışıyor, overlock içinde popülerlerden seçmeni tavsiye ederim o ayarlarla stabil olmaz
  • 06-03-2021, 00:27:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hermes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    t-rex stabil çalışıyor, overlock içinde popülerlerden seçmeni tavsiye ederim o ayarlarla stabil olmaz
    Sizinde soylediginiz gibi rtx 3070 kart icin en populer ve bizimde en uygun o.c getirdigimiz -500 +2200 130w - 60,80 mh.

    +2800 zorladigimizda 62 mh cikiyor, kart sicakligida 70 lere cikiyor, kart omrunu 2 mh icin zorlamamak gerek.

    Tesekkurler desteginiz icin su an hersey iyi gidiyor.