Hiveos ta ise overclock dahil tüm ayarlamalara rağmen aşağıdaki hatalar zaman ilerledikçe çoğalıyor, bazen aşağıya ok çıkıyor low ration şeklinde.
Sorum;
1. Bu işaretli (geçersiz paylaşım) windowsta gözükmediği için (arka planda kalabildiğinden) dikkate almamamız gereken bir durum mu ?
2. Eğer ayarlarımız ile ilgili ise, overclock denemediğimiz yöntem kalmadı ki, ne yapmamız gerekiyor ?
