• 23-02-2021, 22:35:24
    #28
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spot candır
    Kaldıraç hastalık spotta hiç bi zaman malın kaybolmaz düşer kalkar ama senindir altın gibi.
    1.5x kaldırac bıle kullanılsa sabah sıfır olabılıyorsun.
  • 23-02-2021, 23:06:09
    #29
    Düşüş devam ediyor çok karınızı olacağınıda düşünseniz kendinizin tutun ve işin rengini bekleyin.
  • 23-02-2021, 23:23:03
    #30
    tether davasında tetherin piyasayı pompaladıgı ortaya çıktı. Bu yüzdende düşüşler olacaktır.
  • 23-02-2021, 23:27:45
    #31
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tether davasında tetherin piyasayı pompaladıgı ortaya çıktı. Bu yüzdende düşüşler olacaktır.
    Dava sonuçlandı? Tether tazminat ödedi
  • 23-02-2021, 23:32:25
    #32
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dava sonuçlandı? Tether tazminat ödedi
    Amerikan çıkarları doğrtulsunda çözüldü. Olmayan para ile btc ve diğer coinleri satın aldılar.
    Sonuç olarak olmayan para ile coinler amerika ya girdi. Amerika da iyi polis kötü polis rolu ile ceza kesti.
  • 24-02-2021, 00:40:33
    #33
    Üyeliği durduruldu
    43.5 dolardan 1.500 dolarlık Avax satın aldım. Aldıktan 10 saniye sonra sürekli düşmeye başladı
    Şuan 25 dolar düştük bir çukura,çıkamıyoruz
  • 24-02-2021, 00:46:08
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Botla al sat yaptığım için kar yaptım 2 gündür Ama daha düşerse alttan toplarım
    hangi bot hocam
  • 24-02-2021, 00:50:32
    #35
    Boğa piyasası bence henüz bitmiş değil Tahsin hocam, tamamen kendim görüşüm 4-6 ay daha böyle ani inişler ani yükselişler olacak sonra güzel bir çakılma olacak şuanki senaryo 2017-2018'in aynısı aslında o zamanlar parlama döneminde bir çok ülke BTC'yi kabul etti haberleri birçok bankanın kripto girmesi haberler vs derken güzel bir şekilde yükseliş oldu, çok üzün sürmeden ayı sezonuna geri döndü Bana senaryo gene aynı olacak gibi geliyor
  • 24-02-2021, 00:55:31
    #36
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben diyorum forumda en şansız üye seçilmem lazım.
    Doge aldım 4000 Tane 0.5 avax aldım 15 tane 275
    Dot aldım 265 9 tane şuan zarar toplamda 3000₺ forumun en şansız üyesi benim abi
    Yav Enes 😂