• 23-02-2021, 19:19:09
    #19
    840 bin dolar ile çiğ köfteci açmak güzel fikir hocam
  • 23-02-2021, 19:19:22
    #20
    Üstad 19 bin dolara 15 btc alırken zenginmişsin zaten, şimdi daha da zengin olmuşsun. Orta sınıf yok oldu ülkede.
  • 23-02-2021, 19:19:54
    #21
    Milyon kazanmış ama çiğköfteci açacak 😂
  • 23-02-2021, 19:19:54
    #22
    Hocam nasilsa cok paraniz var bence en guzel yapacaginiz sey ihtiyaci olanlara yardim etmek ve birde genelde sokak hayvanlari icin yardima muhtac olan hayvanlara kol kanat geren kisileri unutmayin yardimlarinizi yapin para gelir gecer sonucta degersiz birseydir onemli olan iyi yerlerde kullanmaktir umarim kazancinizi guzel sekilde degerlendirirsiniz.
  • 23-02-2021, 19:19:58
    #23
    Vizyon mükemmel
  • 23-02-2021, 19:20:51
    #24
    Yaklasik 285 bin dolar ödedin ve 15 btc aldin. Sonra 700 küsür bin dolardsn geri bozdurdun. Sonra dur sunu r10 da yazayim dedin.
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • 23-02-2021, 19:21:09
    #25
    Yeni bitcoin pi coinden 1000 adet biriktirip zengin olacam bende Zengin olunca kenef falan açarım herhalde
  • 23-02-2021, 19:21:12
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam 2 milyon liranız varken neden çiğ köfteci düşünmediniz zaten bütçeniz vardı ?

    ve

    bitcoin bir kaç defa tavana vurdu geri döndü o sıralar satmama sebebiniz neydi ?
  • 23-02-2021, 19:22:23
    #27
    bencede çiğ köfteci aç adınıda namık kemal usta koy. Hatta tüm kız meslek liselerinin çıkışlarına zincir aç o parayla