• 23-02-2021, 19:15:34
    #10
    Maxigeyik olarak açıcaktın galiba?
  • 23-02-2021, 19:15:48
    #11
    hayaller ve gerçekler
  • 23-02-2021, 19:15:52
    #12
    copacabana sahilinde latin kızlar ile samba yapmak isteyebilirsin.
  • 23-02-2021, 19:16:38
    #13
    Yurdum insani vizyon bile fakir
  • 23-02-2021, 19:18:04
    #14
    15 M dolarım olsaydı 19k dan ancak 15 btc alıp riske girerdim. 15M. Usd olsa r10 da değil miami de villamda gezecegim ülkelerin list3sini yapar ve yatırım için danışmanıma randevu verirdim. Bu durumda siz o.0015 btc almış gibisiniz veya boş vaktiniz bol.
    • erkancan_87
    erkancan_87 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-02-2021, 19:18:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bu kadar doların var ve liselerin oraya çiğköfteci açmayı düşünüyorsun. Anlıyorum.

  • 23-02-2021, 19:18:29
    #16
    O kadar paran olsa kardeşim çiğ köfteci açma fikri aklında olmaz
  • 23-02-2021, 19:18:42
    #17
    Çiğ köfteci bütçenize göre büyük bir iş olur. Paranızı riske atmayın derim.
  • 23-02-2021, 19:18:45
    #18
    tebrikler hocam