Yalan ise boyle bir konu acmak ahmaklik ve sacmalik.
Dogru ise boyle bir konu acmak ben cigkofteci acacagim demek vizyonsuzluk.
Nerden tutarsan elinde kalir bu konu.
Lütfen şaka olsun hocam bu kadar şanslı olup bu kadar vizyonu neden birden düşürdünüz size tavsiyem yatırımcı vizesi ile Amerika'da bir şirket açmanız var işler başarmanız.isterseniz vatandaş da olabiliyorsunuz.