• 23-02-2021, 22:46:18
    #46
    grammedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam vizyon alarak başlayabilirsin
    kahkaha attım
  • 23-02-2021, 22:59:29
    #47
    Hadi koy bi eğitim seti
  • 23-02-2021, 23:56:28
    #48
    O kadar paran var ve btcye o kadar yatıracak kadar vizyonlusun ve çiğköfteci açma fikrin var ? O da güzel hikaye kardeş
  • 24-02-2021, 03:55:15
    #49
  • 24-02-2021, 03:58:19
    #50
    $56.000 'a satışını yapıyor ama ruhu fakir. Çiğ köfteci açmak nedir arkadaş ekran başında sinir oldum
  • 24-02-2021, 04:05:38
    #51
    Yalan ise boyle bir konu acmak ahmaklik ve sacmalik.
    Dogru ise boyle bir konu acmak ben cigkofteci acacagim demek vizyonsuzluk.
    Nerden tutarsan elinde kalir bu konu.

    Boyle sacma sapan konular acan trollerden de gina geldi artik !
    • bilal
    • HarlemGezgini
    bilal ve HarlemGezgini bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-02-2021, 10:04:47
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Lütfen şaka olsun hocam bu kadar şanslı olup bu kadar vizyonu neden birden düşürdünüz size tavsiyem yatırımcı vizesi ile Amerika'da bir şirket açmanız var işler başarmanız.isterseniz vatandaş da olabiliyorsunuz.
  • 24-02-2021, 10:13:33
    #53
    Merhaba amcaoğlu nasılsın
  • 24-02-2021, 10:22:31
    #54
    300 bin dolar para bağlamış 1 milyon dolar yapmış

    Çiğ köfteci açayımmı diye sormuş

    Ziya yapma
    • Nivrasyon
    Nivrasyon bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.