Saatlik olarak bakmayın hocam. Roi süreniz nedir?
yani kartları kaç TL'ye aldınız?
Elektirik parasını çıkardığınızda kartları aldığınız parayı ne kadar sürede kazanıyorsunuz?
Ayrıca 3 kart 170mh/s max demişsiniz stabil çalışma kazım gücü önemli ama yinede kart başı 170/3= 56 mh/s
Sizin kart modelinizi tam bilmiyorum ama 3 yıl önce rx 470 ler ile 28 mh/s stabil alıyordum. İstersen kartı zorlayarak 32 mh/s civarıda alabiliyorsun ama kartın ömrü ve stabilliği bozuluyor sonuçta sermaye bu çok uzun süre çalışsın istiyorsun.
Mining işini yeni duyuyorum ve baya merak sardım. Eğer tecrübe sahibiyseniz özelden bilgi verebilir misiniz?