• 22-02-2021, 01:57:22
    #10
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer ürüne para ödemiyorsanız muhtemelen ürün sizsiniz.
    Tamam hocam.
  • 22-02-2021, 02:00:09
    #11
    Herkes ravencoini çok küçümsüyor ama bana göre bundan 6 ay sonra çok uçuk rakamlarda olacak. Kazılabilen coinin biteceğini düşeceğini kaybettireceğini hiç sanmıyorum. Bir büyük yatırım, bir şirketin yatırımı veya bir tweet uçuracak gibime geliyor. Çünkü artık duyuldu ve popülerleşti. Artık ittirmeyi bekliyor.

    Yazdıklarım yatırım tavsiyesi değildir.
  • 22-02-2021, 02:02:30
    #12
    Kendi ismimizle coin cikartip kendi websitemizde alisveris icin kullanabilir miyiz?
  • 22-02-2021, 02:03:06
    #13
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes ravencoini çok küçümsüyor ama bana göre bundan 6 ay sonra çok uçuk rakamlarda olacak. Kazılabilen coinin biteceğini düşeceğini kaybettireceğini hiç sanmıyorum. Bir büyük yatırım, bir şirketin yatırımı veya bir tweet uçuracak gibime geliyor. Çünkü artık duyuldu ve popülerleşti. Artık ittirmeyi bekliyor.

    Yazdıklarım yatırım tavsiyesi değildir.
    https://www.r10.net/sorum-var/250424...ne-olacak.html

    şurada ki arkadaş geliyor aklıma

    şuan;

    120 Bin lirası

    1.277,274,816 idi

    inşallah satmamıştır.
  • 22-02-2021, 12:53:49
    #14
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaaba dostlar,

    Kripto kategorisi son günlerde epey yoğun, ben de bildiklerimi ve incelediklerimi burada paylaşmak istiyorum ( asla ve asla yatırım tavsiyesi değildir ve vermiyorum özelden dahi vermeyeceğimi söyleyeyim).

    Şuan cüzdanımda;

    RVN - Kazım yaptığımız coin, projesini çok beğendim o yüzden girdik geçen gün fena kazandırdı hala devam ediyoruz.
    Hot - Uzun vadede bekliyorum satmayacağım. 3400 de sattım bir kısmını yine aldım, az çok kar ettik. İyi yerlere götürecek bizi
    Btt - Buna yeni girdim, hedefi güzel görünüyor, muhtemelen Holo'yu pumpladılar sıra Btt'de. Asla YTD değildir.
    LINK - Bunu ne ara aldığımı da bilmiyorum bir şeyler yapıyor ama
    Doge - bunu daha yeni aldım Elon Musk bir şeyler deniyor gene bakalım kazanç elde edebilecek miyiz.
    Dot - Bu coin çok ilgimi çekiyor, projesi müthiş farklı bir şey.

    Ara sıra burayı güncelleyeceğim, elimdekileri vs. Asla yatırım tavsiyesi vermiyorum. Kendim üç beş bir şeyler kazanıyorum fikir oluşturabilirsiniz kafanızda.

    Sadece şunu söyleyeyim Türk borsalarına güvenmeyin

    YTD !
    Hayırlısı olsun. Nereden alım yaptınız hocam ?
  • 22-02-2021, 13:01:06
    #15
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun. Nereden alım yaptınız hocam ?
    Binance üzerinden işlemlerimi gerçekleştiriyorum hocam.
  • 22-02-2021, 13:02:46
    #16
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binance üzerinden işlemlerimi gerçekleştiriyorum hocam.
    Hocam Binance' de TL para aktarımları nasıl oluyor ? Yani coin alıp bozdururken hesabımıza nasıl para aktarıyoruz. Normal banka kartları olurmu ?
  • 24-02-2021, 16:14:01
    #17
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Şuan cüzdanımda;

    RVN - Kazım yaptığımız coin, projesini çok beğendim o yüzden girdik geçen gün fena kazandırdı hala devam ediyoruz.
    Hot - Uzun vadede bekliyorum satmayacağım. 3400 de sattım bir kısmını yine aldım, az çok kar ettik. İyi yerlere götürecek bizi
    Btt - Buna yeni girdim, hedefi güzel görünüyor, muhtemelen Holo'yu pumpladılar sıra Btt'de. Asla YTD değildir.
    LINK - Bunu ne ara aldığımı da bilmiyorum bir şeyler yapıyor ama
    Doge - bunu daha yeni aldım Elon Musk bir şeyler deniyor gene bakalım kazanç elde edebilecek miyiz.
    Dot - Bu coin çok ilgimi çekiyor, projesi müthiş farklı bir şey.

    YTD !
    Cüzdanda HOT'u sattım.
    BTT'yi sattım - kısa vadede iyi bırakır dedim ama kayıp =)
    SOL'a girdim,

    Şuan Cüzdanda ;

    #SOL - çok ümitliyim - ETH'nin yerini alacağını düşünüyorum,
    #RVN - en yüksek bu coindeyim
    #DOT - bu efsane proje inceleyin bence
    #MAPS - Başarılı gidiyor

    4 Coinde vurduk vurduk vuramadık bizi vuracaklar

    Bitcoin önümüzdeki günlerde 60k bandına erişebilir.

    Yatırım uzmanı değilim, yatırım tavsiyesi de değildir. Sadece öngördüklerimi paylaşıyorum.

    Bu arada reelde gümüş güzel fırsatlar vermekte

    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Binance' de TL para aktarımları nasıl oluyor ? Yani coin alıp bozdururken hesabımıza nasıl para aktarıyoruz. Normal banka kartları olurmu ?
    Hocam binance ' de hiç tl yatırmadım Paribudan binance'a aktarım sağladım ben ilgili arkadaşlar yön gösterebilir bi fikrim yok maalesef.
  • 05-03-2021, 11:08:35
    #18
    Merhabalar,

    RVN ve SOL coine geçtim, RVN'de kardan zarar ettik ama 20 Mart'a kadar 1$ zorlayacağını düşünüyorum.

    To the mooooon yapacağız

    YTD !