webkit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dark_Mark Altcoin Cüzdanım
17
●364
- 22-02-2021, 02:00:09Herkes ravencoini çok küçümsüyor ama bana göre bundan 6 ay sonra çok uçuk rakamlarda olacak. Kazılabilen coinin biteceğini düşeceğini kaybettireceğini hiç sanmıyorum. Bir büyük yatırım, bir şirketin yatırımı veya bir tweet uçuracak gibime geliyor. Çünkü artık duyuldu ve popülerleşti. Artık ittirmeyi bekliyor.
Yazdıklarım yatırım tavsiyesi değildir. - 22-02-2021, 02:02:30Kendi ismimizle coin cikartip kendi websitemizde alisveris icin kullanabilir miyiz?
- 22-02-2021, 02:03:06https://www.r10.net/sorum-var/250424...ne-olacak.htmlzego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şurada ki arkadaş geliyor aklıma
şuan;
120 Bin lirası
1.277,274,816 idi
inşallah satmamıştır. - 22-02-2021, 12:53:49Hayırlısı olsun. Nereden alım yaptınız hocam ?Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2021, 13:01:06Binance üzerinden işlemlerimi gerçekleştiriyorum hocam.Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2021, 13:02:46Hocam Binance' de TL para aktarımları nasıl oluyor ? Yani coin alıp bozdururken hesabımıza nasıl para aktarıyoruz. Normal banka kartları olurmu ?Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2021, 16:14:01Cüzdanda HOT'u sattım.Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BTT'yi sattım - kısa vadede iyi bırakır dedim ama kayıp =)
SOL'a girdim,
Şuan Cüzdanda ;
#SOL - çok ümitliyim - ETH'nin yerini alacağını düşünüyorum,
#RVN - en yüksek bu coindeyim
#DOT - bu efsane proje inceleyin bence
#MAPS - Başarılı gidiyor
4 Coinde vurduk vurduk vuramadık bizi vuracaklar
Bitcoin önümüzdeki günlerde 60k bandına erişebilir.
Yatırım uzmanı değilim, yatırım tavsiyesi de değildir. Sadece öngördüklerimi paylaşıyorum.
Bu arada reelde gümüş güzel fırsatlar vermekte
Hocam binance ' de hiç tl yatırmadım Paribudan binance'a aktarım sağladım ben ilgili arkadaşlar yön gösterebilir bi fikrim yok maalesef.Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
