Herkes ravencoini çok küçümsüyor ama bana göre bundan 6 ay sonra çok uçuk rakamlarda olacak. Kazılabilen coinin biteceğini düşeceğini kaybettireceğini hiç sanmıyorum. Bir büyük yatırım, bir şirketin yatırımı veya bir tweet uçuracak gibime geliyor. Çünkü artık duyuldu ve popülerleşti. Artık ittirmeyi bekliyor.
Yazdıklarım yatırım tavsiyesi değildir.
https://www.r10.net/sorum-var/250424...ne-olacak.html
şurada ki arkadaş geliyor aklıma
şuan;
120 Bin lirası
1.277,274,816 idi
inşallah satmamıştır.