zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes ravencoini çok küçümsüyor ama bana göre bundan 6 ay sonra çok uçuk rakamlarda olacak. Kazılabilen coinin biteceğini düşeceğini kaybettireceğini hiç sanmıyorum. Bir büyük yatırım, bir şirketin yatırımı veya bir tweet uçuracak gibime geliyor. Çünkü artık duyuldu ve popülerleşti. Artık ittirmeyi bekliyor.

Yazdıklarım yatırım tavsiyesi değildir.
https://www.r10.net/sorum-var/250424...ne-olacak.html

şurada ki arkadaş geliyor aklıma

şuan;

120 Bin lirası

1.277,274,816 idi

inşallah satmamıştır.