• 20-02-2021, 19:00:29
    #10
    Deniz_Baran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başıma böyle bir şey gelse üzülürdüm kaçırdığım potansiyel için
    ben şu an aşırı üzüldüm
  • 20-02-2021, 19:23:58
    #11
    Deniz_Baran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başıma böyle bir şey gelse üzülürdüm kaçırdığım potansiyel için
    Aynen hocam keşke daha fazla alsaymışım dedim de şunu öğrendim şu hayatta borsada da bu böyle hiç bir zaman mutlu olamıyorsun satsan yükselse keşke satmasaydım düşünce keşke düşükten alsaydım v.s. v.s. onun için dert etmeye gerek yok önümüzdeki fırsatlara bakacağız artık