• 19-02-2021, 23:49:24
    #10
    webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba, eşin, dostun aldığı coinler uzaya çıktı. Benim aldıklarım uçmuyor, kaçmıyor neden ? Adeta sütçü beygiri çıktılar. 🤣🤣🤣
    murphy diye bir kadın var hep o şıllık yüzünden
  • 19-02-2021, 23:49:54
    #11
    Kurumsal Üye
    Tron yakın zamanda almışsınızdır hocam 1 ayda 2x yaptı tron.buda kötü bi yükselme değil iyi bence.
  • 19-02-2021, 23:50:34
    #12
    3 sene önce 300$ ile TRX'de 7.500$ kazandım. TRX'in yeri bende hep bambaşka olacak.
    Her zaman bir miktar tutuyorum ne olur ne olmaz diye