• 19-02-2021, 21:11:40
    #1
    benim ve arkadaşların hespaları şuan sıfırlandı.Aynı sorunu yaşayan varmı?
  • 19-02-2021, 21:12:15
    #2
    Herkeste benzer durum var, bekleyin düzelir.
  • 19-02-2021, 21:12:21
    #3
    Evet , çöktü sanırım herkes de aynı sorun var.
  • 19-02-2021, 21:12:53
    #4
    Bende de bakiye görünmüyor hocam, sistemsel olarak 2-3 saattir sorun var zaten
  • 19-02-2021, 21:13:31
    #5
    Eyyy borsaların babası Binance.. Benim de varlıklar 0$
  • 19-02-2021, 21:14:33
    #6
    Birsey olmaz duzelir gecenlerdede bitcoin yukselince aynisi oldu birkac saat islem yapilmadi sonra normale dondu.
  • 19-02-2021, 21:15:17
    #7
    sıfırı görünce kısa süreli kalp krizi geçirenler burdamı
  • 19-02-2021, 21:16:33
    #8
    onurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıfırı görünce kısa süreli kalp krizi geçirenler burdamı
    kendimi tokatladım hafiften
  • 19-02-2021, 21:18:32
    #9
    Evet benimde 0 gözüküyor