• 19-02-2021, 03:58:15
    #10
    DetoneDatome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorma kral yarama tuz bastın,

    Ooooff offf ben ne güzel uyuyacaktım dertlendim şimdi balkona çıkıp bu saatte içilen başaramadık sigarası yansın o zaman
    Birer tane de @GreedMedya; hocamız ile benim için yakın 🚬
  • 19-02-2021, 03:59:12
    #11
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birer tane de @GreedMedya; hocamız ile benim için yakın 🚬
    dur kral ben de yakarım senin için lafımı olur
  • 19-02-2021, 04:00:39
    #12
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birer tane de @GreedMedya; hocamız ile benim için yakın 🚬
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dur kral ben de yakarım senin için lafımı olur
    Ben yaktım, kendinize iyi bakın iyi geceler umarım 1 bitcoin 500k konusunda yine pişman olarak karşılaşmamak dileğiyle...
  • 19-02-2021, 04:00:39
    #13
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dur kral ben de yakarım senin için lafımı olur
    Yapıştır gelsin o zaman ciğerine kuvvet

    DetoneDatome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yaktım, kendinize iyi bakın iyi geceler umarım 1 bitcoin 500k konusunda yine pişman olarak karşılaşmamak dileğiyle...
    Amin inşallah hayırlı geceler..
  • 19-02-2021, 04:43:58
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2015 veya 2016 yılında alıp.. "ne uğraşıyorum bunlarla" deyip satmıştım.
  • 19-02-2021, 09:54:46
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bundan 2-3 yıl önceydi sanırım yılbaşından sonra 1 btc 6k idi. İyi ki almamışım ben hala balon olduğunu düşünüyorum. Ne zaman pandemi biter fiyat aralığı aynı kalır, işte o zaman balon olmadığı ortaya çıkar. Risk alıp yatırım yapanları cesaretinden ötürü tebrik ediyorum o ayrı.